פייסבוק תקלה / סרטים לצפייה ישירה ולהורדה: לב שקט מאוד לצפיה ישירה : גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח .

כ״ח בתשרי ה׳תשפ״ב (04/10/2021) | 18:51. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל ווטסאפ ואינסטגרם.

גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. ×'ו×'ל ו×''ימייל חוו ×
×'ו×'ל ו×''ימייל חוו ×"ליל×" ×"פסק×" עולמית ×'שירותים, ×'עיקר ×'אר×" from www.pc.co.il
גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . תקלה זו מצטרפת לשורה של תקלות שהתרחשו לאורך השנים בעיקר ברשת פייסבוק, האחרונה שבהן בשנת 2017 אז הגולשים חוו קשיי גלישה גם כן והרשת קרסה למשך חצי שעה. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל ווטסאפ ואינסטגרם. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. כ״ח בתשרי ה׳תשפ״ב (04/10/2021) | 18:51. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק.

משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס .

תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל ווטסאפ ואינסטגרם. הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . משתמשי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם, החלו בשעות האחרונות (שני) לדווח בהמוניהם על תקלה נרחבת שאינה מאפשרת למשתמשי הרשתות להשתמש בשירותיהן, . גולשים ברחבי העולם מדווחים על תקלה בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. ברשתות השונות צחקו על הסיטואציה. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה.

פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. כ״ח בתשרי ה׳תשפ״ב (04/10/2021) | 18:51. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח .

תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. שירותי רו×'ין ×
שירותי רו×'ין ×"ו×" חוו תקל×" ×'עיתוי ×'רוע ואכז×'ו משקיעים from www.pc.co.il
ברשתות השונות צחקו על הסיטואציה. אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . תקלה זו מצטרפת לשורה של תקלות שהתרחשו לאורך השנים בעיקר ברשת פייסבוק, האחרונה שבהן בשנת 2017 אז הגולשים חוו קשיי גלישה גם כן והרשת קרסה למשך חצי שעה. הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. משתמשי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם, החלו בשעות האחרונות (שני) לדווח בהמוניהם על תקלה נרחבת שאינה מאפשרת למשתמשי הרשתות להשתמש בשירותיהן, . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד.

בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות .

תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. תקלה זו מצטרפת לשורה של תקלות שהתרחשו לאורך השנים בעיקר ברשת פייסבוק, האחרונה שבהן בשנת 2017 אז הגולשים חוו קשיי גלישה גם כן והרשת קרסה למשך חצי שעה. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל ווטסאפ ואינסטגרם. גולשים ברחבי העולם מדווחים על תקלה בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. ברשתות השונות צחקו על הסיטואציה. אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. כ״ח בתשרי ה׳תשפ״ב (04/10/2021) | 18:51. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס .

משתמשי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם, החלו בשעות האחרונות (שני) לדווח בהמוניהם על תקלה נרחבת שאינה מאפשרת למשתמשי הרשתות להשתמש בשירותיהן, . משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות .

גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . ×'ו×'ל ו×''ימייל חוו ×
×'ו×'ל ו×''ימייל חוו ×"ליל×" ×"פסק×" עולמית ×'שירותים, ×'עיקר ×'אר×" from www.pc.co.il
משתמשים מדווחים על תקלה שלא מאפשרת להיכנס . בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל ווטסאפ ואינסטגרם. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. גולשים ברחבי העולם מדווחים על תקלה בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח .

תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק:

תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של פייסבוק, כולל ווטסאפ ואינסטגרם. תקלה זו מצטרפת לשורה של תקלות שהתרחשו לאורך השנים בעיקר ברשת פייסבוק, האחרונה שבהן בשנת 2017 אז הגולשים חוו קשיי גלישה גם כן והרשת קרסה למשך חצי שעה. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. כ״ח בתשרי ה׳תשפ״ב (04/10/2021) | 18:51. אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . ברשתות השונות צחקו על הסיטואציה. משתמשי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם, החלו בשעות האחרונות (שני) לדווח בהמוניהם על תקלה נרחבת שאינה מאפשרת למשתמשי הרשתות להשתמש בשירותיהן, . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: גולשים ברחבי העולם מדווחים על תקלה בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם.

פייסבוק תקלה / סרטים לצפיי×" ישיר×" ול×"ור×"×": ל×' שקט מאו×" לצפי×" ישיר×" : גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח .. משתמשי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם, החלו בשעות האחרונות (שני) לדווח בהמוניהם על תקלה נרחבת שאינה מאפשרת למשתמשי הרשתות להשתמש בשירותיהן, . אפליקציית המסרים והרשתות החברתיות הפופולאריות נפלו, אך הסיבה לכך עדיין איננה ברורה. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד.